Evanghelia după McDonald’s – Derek Tidball

lei15,00

Categorie:

Descriere

Coca-Cola, McDonald’s, Nike sau Disney sunt doar câteva dintre cele mai populare marci ale lumii contemporane. Sunt omniprezente si, fie ca suntem constienti sau nu, ne afecteaza modul de gândire. Datorita strategiilor ingenioase de marketing, numele de mai sus au devenit imperii financiare de miliarde de dolari, iar modul în care s-au dezvoltat pornind doar de la simple idei, le transforma în veritabile povesti de succes.
Problema este ca, o data cu marfurile pe care încearca sa ni le vânda, aceste companii globale cauta sa ne ofere în plus si un bonus – o viziune asupra lumii. Bem, mâncam, ne încaltam si ne uitam la filme ca toti ceilalti oameni. Dar, ca si crestini chemati sa fim ’în lume, dar nu si ai lumii’ suntem oare gata sa ’înghitim’ si filozofiile de viata care se ascund în spatele imaginii sucului, al hamburgerului, al pantofilor de sport sau al filmelor?
Evanghelia dupa McDonald’s este un îndemn la discernamântul de a privi cu o suspiciune sanatoasa catre valorile promovate de duhul veacului. Contra-cultura crestina presupune un efort de a înainta împotriva curentului, alaturi de o vocatie de a converti lumea si nu doar de a conversa cu ea.