Noutati

O credinta tulburatoare. Asteapta-te ca Isus sa se amestece in viata ta.

“O credinta tulburatoare” este invatatura lui A. W. Tozer cu privire la ceea ce el a numit “credinta care nelinisteste” — o credinta care il contrazice pe cel necredincios si ameninta multumirea de sine a crestinului. Pe aceste pagini renumitul pastor si teolog arata cum credinta veritabila naste, pentru ca asa a randuit Dumnezeu, nemultumire fata de aceasta viata, dezvatandu-i pe crestini de dependenta de lucrurile pamantesti pentru a-i pregati pentru slavita si vesnica viata viitoare. In felul acesta, fiecare dintre noi ar trebui sa fie incurajat sa-si aprofundeze credinta pana in punctul unei sfinte insatisfactii — si sa-si cunoasca noua speranta in vesnicia cu Dumnezeul Atotputernic!

23.00 ronPrice:
Loading Updating cart…

NU SUNT DESTUL DE BUNA …si alte minciuni pe care si le spun femeile

Cuprins

1.Casa oglinzilor

Partea 1: Bătălia pentru minte
2. Intelege care este adevărata identitate a dusmanului
3. Recunoaste minciunile
4. Respinge minciunile
5. Inlocuieste minciunile cu adevărul

Partea a 2-a: Minciunile pe care si le spun femeile
6. Nu sunt destul de bună
7. Nu sunt bună de nimic
8. Sunt o ratată
9. Nu mă pot ierta
10. Nu ii pot ierta pe cei care m-au rănit
11. As fi fericită, dacă…
12. Nu mă pot abtine
13. Viata mea este lipsită de sperantă
14. Dumnezeu nu mă iubeste
15. Dumnezeu mă pedepseste
16. Nu sunt destul de bună ca să fiu crestină

Să mai aruncăm o privire
Inlocuind minciunile cu adevărul – Ghid de referintă
Ghid de studiu biblic

27.00 ronPrice:
Loading Updating cart…

Invataturile fundamentale, de Vladimir Pustan

O analiză sistematică a temeliei doctrinare din Evrei 6:1-2
Nu veţi găsi în ea nimic din ce-aţi găsit în celelalte cărţi pe care le-am scris. Am scris fără adjective şi alte înflorituri stilistice, pentru că nu-i o carte pentru suflet, ci una pentru minte.
Apare în faţa voastră o carte tributară stilului în care se scriu cărţile de teologie sistematică, pentru că nu-mi ascund gândul că îmi doresc ca această carte să poată fi folosită de predicatori – învăţători ai bisericii, ca material de studiu biblic.
Nu-i o carte pentru teologi, ci una pentru oamenii care vor să ştie clar ce este sub podeaua pe care calcă. Aceste învăţături au fost învăţăturile de bază ale Bisericii Primare şi ale noastre, după ce ni le vom însuşi şi noi. (Vladimir Pustan)

16.00 ronPrice:
Loading Updating cart…

Crede în soţia ta şi încurajează-o

Dacă eşti ca majoritatea bărbaţilor, înseamnă că vrei să construieşti o relaţie plină de satisfacţii şi dragoste cu soţia ta… dar nu eşti sigur cum. În cartea Crede în soţia ta şi încurajează-o, scriitorul de succes şi consilierul în probleme de familie H. Norman Wright îi descoperă secretul: încurajarea. Sprijinul, respectul şi încurajarea soţiei tale reprezintă cheia unei căsnicii fericite şi durabile.
Ea, însă, este diferită de tine (în caz că nu ai observat deja). Femeile sunt încurajate altfel decât bărbaţii şi acest lucru înseamnă că trebuie să le arate dragostea astfel încât ele să o înţeleagă. Doctorul Wright relatează poveştile unor femei reale, care se aseamănă cu soţia ta, şi care încearcă să aibă relaţii satisfăcătoare cu soţii lor, dar sunt frustrate atunci când nevoile şi dorinţele lor rămân neîmplinite. De asemenea, vei afla şi poveştile unor bărbaţi ca tine care încearcă să înţeleagă speranţele şi temerile soţiilor lor şi să înveţe să le accepte darurile şi perspectivele unice. Pe baza experienţei acumulate în consilierea a mii de cupluri de-a lungul a 40 de ani, doctorul Wright ştie cât de mare este impactul pe care-l are un soţ asupra soţiei sale şi îţi arată cum să transformi acest impact într-o căsnicie durabilă, plină de afecţiune şi de satisfacţii.

 

 

22.00 ronPrice:
Loading Updating cart…

Cum sa fii umplut cu Duhul Sfant

Următoarele pagini reprezintă esenţa unei serii de predici ţinute în câteva seri de duminică înaintea congregaţiei pe care o păstoresc. Discursurile au fost stenografiate şi mai târziu, au fost reduse la mărimea actuală. Un al cincilea mesaj care făcea parte din această serie, a fost omis aici.

Faptul că acestea au fost iniţial mesaje rostite explică stilul lor picant şi referinţele personale care apar ocazional. Dacă aş fi scris mesajele, aş fi fost mai grijuliu în alcătuirea lor. Cu toate acestea, subiectul este atât de important încât sunt sigur că cititorul va ierta limbajul spontan. Adevărul este totdeauna bun chiar şi atunci când vehiculul în care călătoreşte este obişnuit şi simplu.
Broşura aceasta este pusă la dispoziţia publicului creştin cu rugăciunea ca ea să conducă pe mulţi credincioşi însetaţi la izvoarele de apă vie.
A.W. Tozer

3.00 ronPrice:
Loading Updating cart…

Imputerniciti de Duhul

Dr. Barry Chant a fost decanul academic al colegiului pe care l-am absolvit (Ministry College), ca tânăr creștin, pe la începuturile lui 1970, și care mi-a impactat profund viața. Mi-a plăcut felul în care el combina învățătura biblică sănătoasă cu aspectele practice ale slujirii. Pe atunci era logic și înflăcărat, și această ultimă carte, Împuterniciți de Duhul, dovedește că pasiunea sa pentru Christos și dorința sa ca Biserica de astăzi să reflecte modelul din Noul Testament nu s-au schimbat.

Dr. Chant nu este un interpret sau expozitor teoretic al Scripturilor, ci un lider spiritual practic, implicat în conducerea uneia dintre cele mai mari congregații australiene.

Ceea ce îmi place în Împuterniciți de Duhul este centrarea pe persoana și lucrarea lui Isus Christos. Autorul magnifică centralitatea Crucii așa cum puțini au făcut-o, și plasează copleșitoarea experiență penticostală a botezului în Duhul în contextul ei adecvat – anume nevoia ca urmașii lui Christos să fie împuterniciți de Duhul pentru a depune o mărturie eficientă despre mesajul Crucii.

Argumentele lui Chant sunt convingătoare, deoarece sunt bazate pe Biblie, Îl exaltă pe Christos și caută folosul oamenilor pentru care a murit Christos. Mii de oameni au fost și încă sunt binecuvântați de prezentarea pozitivă a Evangheliei de către autor. Mesajul său este primit împreună cu „semnele” despre care Noul Testament spune că vor însoți pe adevărații predicatori ai Cuvântului lui Dumnezeu. Aceastră demonstrare a puterii lui Dumnezeu autentifică Cuvântul rostit și scris, pentru a cărui proclamare Barry Chant și-a cheltuit cam 50 de ani din viața sa.

Mă rog ca acest volum să ajute Biserica lui Christos să-și reevalueze teologia și practicile slujirii și să creeze în oamenii ei o foame de a fi împuterniciți de Duhul.

Context

 

Secolul al XX-lea a văzut una dintre cele mai spectaculoase dezvoltări din istoria creștină – ascensiunea mișcării penticostale și charismatice. Trăsătura ei caracteristică și distinctivă a fost experiența de a fi botezat cu Duhul Sfânt, cu dovada inițială a vorbirii în limbi.

Începuturile nu au fost promițătoare. Mici întruniri, de obicei pe străduțe lăturalnice, adesea cu predicatori neînvățați și, în general, respinse de principalele denominații creștine. Liderii nu erau prea charismatici. Mișcarea nu a avut nici măcar un început clar stabilit și recunoscut ca loc de naștere, chiar dacă Azusa Street din Los Angeles și-a câștigat o reputație cumva îndreptățită.

Noua mișcare se remarca prin slogane de genul:

  • zilele din Biblie sunt din nou aici
  • acesta este creștinism nou-testamental
  • astăzi, trezirea plutește în aer
  • înapoi la Biblie
  • acestea sunt zilele Bisericii Primare
  • toate lucrurile sunt posibile
  • semne, puteri și minuni astăzi

Pentru cei ce erau implicați, această nouă mișcare a fost inspiratoare și emoționantă.

Astăzi, după mai bine de o sută de ani, există sute de milioane de credincioși pretutindeni în lume, care susțin că au experimentat un botez penticostal cu Duhul Sfânt. Cele mai mari biserici protestante din lume tind să fie penticostale. Evangheliștii și predicatorii penticostali adună mari mulțimi în campaniile de mântuire și de vindecare.

După un secol, oricum, au avut loc unele schimbări subtile. Prosperitatea nou-descoperită a dus uneori la o inevitabilă automulțumire. Mulți dintre cei ai căror părinți au luptat și s-au sacrificat pentru dreptul de a vorbi în limbi și totodată de a fi acceptat ca și drept creștin, ei înșiși nu mai vorbesc în limbi.

Oamenii se autodeclară charismatici doar pentru că ridică mâinile într-o slujbă de închinare sau pentru că bat din palme în timpul cântării. În cazuri extreme, prosperitatea financiară este văzută ca un semn al prezenței Duhului.

Această carte este o pledoarie pentru întoarcerea la principiile fundamentale pe care Dumnezeu le-a folosit în secolul al XX-lea pentru a înflăcăra Biserica și a redeștepta strigătul după putere spirituală. Este o încercare de a prezenta în termeni biblici, simpli, ceea ce înțelege Biblia când vorbește despre a fi botezat cu Duhul Sfânt.

Speranța mea este că acest volum va reuși:

  • să introducă pe creștinii nesatisfăcuți într-o nouă experiență a puterii lui Dumnezeu
  • să asigure o unealtă valoroasă pentru pastori
  • să încurajeze pe evanghelici să regândească puterea și darurile Duhului Sfânt
  • să provoace pe liberali să creadă că Scripturile sunt încă autoritative în materie de Duh
  • sî declanșeze în inimile cititorilor o trezire la creștinismul nou-testamental

Se pare că aceasta înseamnă a ținti spre imposibil. Dar chiar dacă numai unele dintre aceste obiective vor fi atinse, eu voi fi mulțumit.

Împuterniciți de Duhul este o încercare de a introduce pe credincioșii din toate denominațiile într-o învățătură biblică simplă despre modul în care Dumnezeu ne împuternicește prin Duhul Său, pentru a fi martori ai lui Christos în lumea de azi.

25.00 ronPrice:
Loading Updating cart…

Cine este omul acesta ?

Din Evul Mediu intunecat pana in postmodernitate, Cristos Isus este cea mai cunoscuta figura istorica. Impactul Sau asupra lumii este incomensurabil, și deloc intamplator.
Totuși…
Isus nu Si-a aparat miscarea intr-un mod galagios si ostentativ, asemenea unui lider politic sau militar in plina ascensiune. El nu a argumentat ca istoria va arata in toate cartile viitorului ca sistemul Lui este superior. Nu a inceput prin a le spune ucenicilor Lui: „Iata dovezile divinitatii mele, recunoasteti-le si va voi accepta.”
In ziua de dupa moartea lui Isus, parea ca mica inraurire pe care a avut-o asupra lumii va disparea rapid. Cu toate acestea, impactul Sau asupra istoriei omenesti este fara egal.

31.00 ronPrice:
Loading Updating cart…

Jurnal – pentru o inimă frumoasă

33.00 ronPrice:
Loading Updating cart…

Recuperarea crestinismului

“De obicei lumea absoarbe Biserica inainte ca Biserica sa absoarba lumea.” — A. W. TOZER Pana in ziua cand a murit, A.W. Tozer nu s-a abatut de la a indemna Biserica sa umble ca acei care apartin cu adevarat Imparatiei lui Dumnezeu. Cu toate ca niciodata nu si-a indulcit critica fata de ceea ce el numea “bisericism” dezvoltat in jurul ideii de spectacol omenesc, el a crezut ca Biserica este pregatita pentru o reforma si tanjea sa o vada intorcandu-se la partasia smerita, iubitoare a plinatatii Duhului Sfant ce caracteriza Biserica primara. Daca te-ai intrebat vreodata de ce are Biserica o influenta atat de slaba in lumea de azi si cum ar putea reflecta viata ta mai adecvat puternica marturie a primilor crestini, cuvintele dure si fara compromisuri ale lui Tozer iti vor reaminti ce iti lipseste si te vor provoca sa dai la o parte ceea ce este superficial ca sa poti umbla in credinta autentica. A.W. Tozer a fost un slujitor in cadrul Aliantei Crestine Misionare intre anii 1919 si 1963, precum si editorul revistei Alliance Witness (acum Alliance Life) intre anii 1950 si 1963. In timpul vietii sale, Tozer a scris mai multe carti, dintre care “Urmarirea lui Dumnezeu” a devenit cea mai cunoscuta. Pe langa carti, Tozer a mai scris si multe eseuri aparute in principalele publicatii crestine din vremea lui. Cuprins Introducere: Un profet priveste spre biserica 1. Hristos este Domn peste Biserica Sa 2. Autoritatea relevanta a Cuvantului lui Dumnezeu 3. Acest lucru numit crestinism 4. Miscarea ecumenica cea rau prevestitoare 5. Spiritul descurajator al fariseilor 6. Fereste-te de jocul de cuvinte religioase 7. Natura Imparatiei lui Dumnezeu: nu doar in cuvinte 8. Caracteristicile unui crestin lumesc 9. Ramasita: o doctrina ingrijoratoare 10. Datoria sfanta de a judeca 11. Amintirea staruitoare a cuvintelor moarte 12. Niste cuvinte vii pentru Biserica de azi 13. Calea lui Dumnezeu pentru Biserica Sa 14. Preotia din timpul noptii 15. Cum sa stii daca un lucru este de la Dumnezeu Introducere Un profet priveste spre biserica Biserica lui Isus Hristos nu a avut niciun admirator mai mare si niciun critic mai aspru decat Aiden Wilson Tozer (1897-1963). Pe parcursul vietii sale, multi l-au considerat a fi un profet si au ascultat ce spunea, sau au citit ce a scris cu un anumit grad de anticipare. Unii nu au fost de acord cu el in toate, dar au recunoscut totusi ca vocea lui este una autentica si ca undeva in acea voce era vocea lui Dumnezeu. Cand Tozer vorbea, lumea stia ca asculta pe cineva care a auzit de la Dumnezeu. Caracteristica distinctiva a slujirii lui, a fost accentul pe ceea ce el numea declinul crestinismului. Declinul crestinismului Esenta slujiri lui dr. Tozer a fost sa cheme Biserica sa se intoarca inapoi la radacini. Convingerea lui era ca Biserica crestina pierde teren si ca cineva trebuie sa atraga atentia oamenilor sa se intoarca la credinta autentica in Isus Hristos. Comparand crestinismul contemporan cu cel biblic, el a remarcat o distantare clara de la spiritualitatea autentica vazuta in Scriptura. Critica lui Tozer adusa Bisericii a izvorat dintr-o inima care mai presus de orice il iubea pe Capul Bisericii — Isus Hristos. Nu ai cum sa asculti cuvintele lui Tozer sau sa citesti cartile lui fara a fi impresionat de dragostea lui intensa si aprecierea pentru a doua persoana din Trinitate. Orice lucru care contesta in vreun fel persoana sau autoritatea lui Isus il facea sa se ridice in picioare. El evalua orice lucru din Biserica prin prisma unui singur criteriu: Il slaveste pe Isus Hristos? De asemeni, nu ai cum sa nu observi in predicile si scrierile lui Tozer faptul ca avea o dragoste imensa pentru trupul lui Hristos. Iubea crestinii de toate culorile si nuantele, indiferent de denominatiune. Iubea atat crestinii cititi si cunoscatori in ale teologiei cat si pe cei care erau simpli credinciosi in ceea ce ei numeau “Cartea.” Ii admira chiar si pe crestinii cu care nu era de acord in anumite privinte. Nu a facut niciodata din doctrina un test de turnesol pentru partasie, dar ii placea varietatea modurilor de partasie in cadrul diferitelor denominatiuni. In decursul unei saptamani, se putea sa predice intr-o biserica luterana, una baptista, una presbiteriana, una menonita sau chiar una penticostala. Numele cladirii nu era important pentru el atata vreme cat in ea se aflau oameni pe care el ii numea “partasia inimilor inflacarate.” Din acea dragoste imensa pentru Biserica a izvorat critica lui. Odata a fost programat sa predice la o biserica asa-numita a “sfinteniei.” Era un fel de celebrare sau aniversare a bisericii si, inainte de predica lui, membrii au tinut tot felul de activitati frivole, cum ar fi taierea cravatei unii altora sau alte poante comice. Tozer a asteptat cu rabdare sa ii vina randul “la serviciu.” Cand in sfarsit a ajuns la amvon, primele lui cuvinte au fost: “Ce s-a intamplat cu voi, «sfintilor»?” Mototolind predica pe care a pregatit-o, le-a tras o “sfanta chelfaneala” cum n-au mai primit vreodata. Tozer credea ca atunci cand credinciosii se aduna, ar trebui sa caute prezenta lui Hristos si sa-l onoreze pe Cel care a indurat rusinea si josnicia crucii pentru pacatele noastre. Biserica nu este un loc in care sa te prostesti sau sa faci fite. Aceste lucruri sunt simptome ale decaderii Bisericii, lucru ce il framantau foarte mult. Uneori, critica lui Tozer putea fi destul de taioasa. De exemplu, odata a criticat o traducere moderna a Bibliei spunand “Citirea acestei traduceri mi-a dat acelasi sentiment pe care mi l-ar da barbieritul cu o banana.” Cand traducatorul a auzit comentariul, nu l-a iertat niciodata pe Tozer. Tozer a fost de asemenea foarte radical in critica filmului religios si a bisericilor care se specializau in “numarat capete,” dar critica lui nu a pornit niciodata dintr-o inima malitioasa, sau din dorinta de a-si face un nume. Principala sa preocupare era inaltarea lui Hristos si venerarea prezentei Sale in mijlocul credinciosilor care se adunau. In consecinta, se intampla uneori ca oamenii sa fie ofensati de critica lui incisiva. In timpul ultimului deceniu din slujirea sa, Tozer a avut pe inima sarcina specifica de reformare radicala a bisericii evanghelice. Se referea uneori la biserica evanghelica ca fiind intr-o “captivitate babiloniana,” si de multe ori a afirmat ca simte cum Biserica se deda la moralitatea si valorile lumii din jur. “Avem nevoie disperata de restaurare,” spunea el de multe ori. Probabil ca lucrul care il framanta cel mai mult era faptul ca Biserica, — asa cum o vedea el — nu era partasia inalta, sfanta, plina de Duhul Sfant, botezata in foc, treaza in Domnul, umila, gratioasa si iubitoare pe care parintii Bisericii au cunoscut-o in generatiile anterioare. “Pana nu vom avea parte de o reforma,” spunea Tozer, “toate cartile, scolile si revistele noastre sunt doar activitatea bacteriilor in Biserica in descompunere.” Ca sa fim sinceri, nu crestinismul era cel care se schimba, ci liderii crestini din cadrul crestinismului. El (Tozer) credea ca acestia erau prea atasati de caile lumii. Ei preluau adesea sabloanele lumii de afaceri de pe Madison Avenue in slujire si urmau exemplul acelor lideri care au cazut in cursa desconsiderarii adevarului. Psihologia populara a devenit mai importanta decat invatatura simpla a Scripturii. “Traditia” a ajuns un cuvant negativ si era vai de predicatorul despre care se spunea ca e “traditional.” Lui Tozer i se parea ca crestinismul se afla in mainile unor oameni care doreau sa fie mai mult ca lumea decat ca Hristos. Odata, Tozer a avut ocazia sa predice la o intalnire a liderilor Youth for Christ (Tinerii pentru Hristos) care era de asemenea transmisa si prin radio Moody. A decis sa foloseasca acest prilej pentru a vorbi Bisericii in general si, in cuvintele lui, “sa pironeasca cele 13 teze ale sale pe usa bisericii evanghelice.” In acea predica el si-a deschis inima privind reforma de care are nevoie biserica evanghelica. Printre lucrurile pe care le-a mentionat in acea predica, a fost ca drumul crucii este unul greu. Aceasta a fost o remarca importanta din partea lui, pentru ca el credea ca multi oameni incercau sa faca din viata crestina un lucru usor, cand Scripturile arata cat de dificil este sa il urmezi pe Hristos. Un crestin fara cruce era ceva de neinchipuit pentru el. El credea ca prea multi lideri prezentau un soi de Crestinism ieftin si usor si nu asezau pe oameni povara grea a purtarii crucii. Acesta cu siguranta nu era crestinismul parintilor bisericii, al reformatorilor sau al promotorilor trezirilor din trecut. Tozer a accentuat de asemenea adevarul biblic ca nu poate exista un Salvator care sa nu fie si Domn. Explicatiile lui se refereau la ideea ca cineva L-ar putea accepta pe Isus Hristos ca Salvator fara a-L accepta si ca Domn al vietii lor. Aceasta idee, din perspectiva lui Tozer, era o mare erezie in cadrul bisericii evanghelice. A subliniat cat se poate de accentuat faptul ca Isus Hristos este atat Salvator cat si Domn. Nu poate exista un Hristos divizat. A proclama un Hristos divizat inseamna a distruge fundatia Bisericii. Tozer a criticat acele biserici care preluau metodele lumii pentru a indeplini planul si obiectivele lui Dumnezeu.

El a enumerat trei lucruri despre care el a crezut ca sunt diametral opuse lucrarii Duhului Sfant in biserica locala:

(1) sistemul marii afaceri

(2) sistemul industriei spectacolului si

(3) sistemul publicitatii in stil Madison Avenue. Impreuna cu acestea, el a mai incriminat spiritul evanghelismului mo-dern ca ar fi strain de cel noutestamental. Mai presus de orice, el credea ca Biserica trebuie sa se intoarca la principiile Noului Testament. A subliniat de asemeni faptul ca atunci cand Isus salveaza o persoana, face asta pentru ca acea persoana sa devina atat un laudator cat si un lucrator. Tozer a spus odata “Daca nu suntem laudatori, suntem doar niste soareci dansatori japonezi care ne invartim in cerc si nu ajungem nicaieri.” O chemare la credinta autentica Mesajul lui Tozer a fost intotdeauna consecvent. El a vazut crestinismul in tulburare si declin, si oriunde mergea, emitea un apel alarmant crestinilor, sa renunte la caile lumii, sa isi ia crucea, si sa-L urmeze pe Hristos. Lucrul care ocupa poate cel mai mult din predicile si scrierile lui, era credinta sa ca Biserica trebuie sa se intoarca la sablonul Noului Testament. Spunea adesea, “Ne-am vandut cailor lumesti, filosofiei lumesti, opiniilor lumesti, uneltelor lumesti si am pierdut gloria Lui Dumnezeu din mijlocul nostru. Suntem o generatie lihnita, care nu a vazut niciodata gloria lui Dumnezeu.” Cand vorbea despre “robia babiloniana” a Bisericii, el accentua intotdeauna doua aspecte: (1) credinciosii trebuie sa aiba o dorinta dupa gloria lui Dumnezeu si (2) trebuie sa aiba o dorinta de a experimenta prezenta Lui in inchinare cu reverenta. Tozer a spus ca “in ziua de azi gloria lui Dumnezeu s-a pierdut pentru noi, si Dumnezeul nostru este unul ieftin, nevrednic de ingenuncherea noastra.”A incercat sa evidentieze faptul ca adevaratul Dumnezeu — Tatal lui Isus Hristos, Dumnezeul lui Avraam — este inaltat si poalele mantiei lui umplu Templul (vezi Isaia 6:1). Tozer a vazut nevoia de restaurare in Biserica a maretiei lui. Pasiunea lui a fost intotdeauna sa prezinte gloria lui Dumnezeu acestei generatii de crestini. Tentativa de a-L cobori pe Dumnezeu la un nivel omenesc a fost fara indoiala anatema din perspectiva lui. Biserica avea nevoie sa se intoarca la inchinarea cu reverenta — o inchinare vrednica de Dumnezeu. El a vrut sa vada din nou slujbe in biserica in care prezenta lui Dumnezeu sa fie atat de coplesitoare incat sa nu poti vorbi cu voce tare; unde predica despre Dumnezeu sa fie atat de inaltatoare incat oamenii sa plece acasa dupa program in tacere, nefiind in stare sa mai vorbeasca. In “Recuperarea crestinismului”, Tozer vorbeste deschis despre aceste probleme si despre multe altele care au de-a face cu Biserica lui Isus Hristos, in special biserica evanghelica. El ne avertizeaza ca trebuie sa fim atenti la ceea ce el numea “jocul de cuvinte religioase” — credinta ca daca citim ceva in Biblie, trebuie automat sa devina realitate in vietile noastre. Intr-unul din capitole, el vorbeste despre ideea ca multe cuvinte bune si puternice folosite in trecut si-au pierdut sensul, sau ca multi dintre liderii din ziua de azi au schimbat sensul acestor cuvinte. El afirma ca acestea sunt cuvinte “moarte” si ele altereaza insasi esenta crestinismului. El prezinta apoi crestinilor din ziua de azi cuvinte pe care el le numeste “vii,” rugandu-se ca generatia curenta de urmasi ai lui Hristos sa devina inflacarata de adevaratul sens al credintei autentice. Tozer ne cheama pe fiecare sa ne examinam inimile cu sinceritate si sa incetam a ne juca de-a religia, ca sa experimentam tot ce are Dumnezeu pentru noi. Dumnezeu ne va da tot ce a promis, dar nu ne va da nimic din ce nu a promis. In lumina acestor lucruri, trebuie sa cercetam Scriptura ca sa vedem ce ne-a promis El cu adevarat. Apoi, fiecare dintre noi poate trai experienta acelei promisiuni in inimile si in vietile noastre, pentru ca viata crestina nu este automata, ci mai degraba o viata de disciplina, lepadare de sine si sacrificiu. Pe masura ce citesti “Recuperarea Crestinismului”, poate nu ai sa fii de acord intotdeauna cu Tozer — El nu ar fi vrut asta oricum — dar credinta ta va fi provocata. Speranta mea este ca aceasta provocare sa te indrume spre Biblie si mai apoi sa te puna pe genunchi.

23.00 ronPrice:
Loading Updating cart…

Binecuvantari pentru fiecare zi a anului

„Binecuvantari pentru fiecare zi a anului este o aventura vie – o plimbare prin Biblie, de la Geneza la Apocalipsa – in cadrul careia copiii vostri vor descoperi singur cine este Dumnezeu, fagaduintele Sale numeroase, precum si felul in care aceste fagaduinte privesc viata noastra de zi cu zi.” – din Nota pentru parinti

Cartea este copertata, are paginile legate (nu din cele care se dezlipesc in timp), lucioase, fiecarei zi din an ii este alocata o pagina superb ilustrata, foarte atractiva pentru copii.

45.00 ronPrice:
Loading Updating cart…

Biblia in 365 de zile

Împărţită pe zile, această carte ilustrată reia toată Scriptura, însă într-o formă pe înţelesul copiilor.

De la Geneza la Apocalipsa, paginile ei cuprind istorisiri despre prieteni şi duşmani, despre război şi împăcare, despre iubire şi ură, despre răutate şi nobleţe.

Pentru fiecare zi din an, există o temă de meditaţie şi rugăciune.

55.00 ronPrice:
Loading Updating cart…

Darul neterminat

AR PUTEA OARE UN DAR DIN TRECUT SA VINDECE O INIMA ZDROBITA? 
Ian Collins este un batran ramas fara fiul sau. Patrick Collins este un baietel ramas fara tata. Pe lista de cadouri pe care si-ar dori sa le primeasca de Craciun, Patrick a trecut doar trei lucruri.  
Isi doreste ca cei din armata sa-l gaseasca pe tatal sau. Isi doreste sa plece din casa bunicului sau. Si isi mai doreste soldatul de lemn, prafuit, din podul bunicului — un obiect pe care ii este interzis sa-l atinga. 
Romanul “Darul neterminat”, a carui actiune se desfasoara in luna decembrie a anului 1943, este povestea captivanta a unei familii ce are nevoie de iertare. Cu farmecul sau simplu, cartea ne aminteste despre lucrurile mici care au puterea de a schimba dramatic inima unui om — rugaciunile unui baietel, o cutie de pantofi plina cu scrisori de dragoste, chiar si un soldat sculptat doar pe jumatate si demult uitat.  
O povestire nostalgica despre impacare ce va va atinge inima! 
“Un roman pe care merita sa-l aveti in biblioteca! Cartea lui Dan este o povestire emotionanta despre rascumparare si iertare. Nu am putut sa o mai las din mana si m-a facut sa plang, ceea ce nu e tocmai usor.” 

27.00 ronPrice:
Loading Updating cart…

Biruitori in incercare

30.00 ronPrice:
Loading Updating cart…

Spre o teologie exegetica – Exegeză biblică pentru predicare şi învăţare

RECOMANDARI

Carl G. Kromminga:O carte care se dovedeşte a fi o lectură valoroasă pentru toţi cei interesaţi să predice şi să dea învăţătură din Cuvântul lui Dumnezeu. Este un bun punct de pornire în procesul de stabilire a modului în care trecem de la studiul textului biblic la prezentarea contemporană a mesajului său” (Calvin Theological Journal).

Richard Schultz:Recomandată oricărui student de la teologie indiferent de convingerile teologice, pregătirea academică sau experienţa de slujire. A întreprinde orice demers exegetic fără a aplica „metoda lui Kaiser” sau o altă abordare comparabilă înseamnă a-ţi aşeza singur obstacole în calea descoperirii înţelesului originar şi trainic al textului” (Westminster Theological Journal).

Robert L. Reymond:„Recomand această carte ca instrument util pastorilor în pregătirea predicilor care să comunice bisericilor de astăzi adevărul atemporal al Cuvântului inerent al lui Dumnezeu” (Covenant Seminary Review).

Robert E. Van Voorst:„O introducere detaliată şi minuţioasă într-o manieră de predicare bazată direct pe interpretarea atentă a textului. Metoda propusă de Kaiser este utilă în special pentru a-i pregăti pe predicatori să urmărească şi apoi să folosească în predică sintaxa textului din perspectivă gramaticală şi teologică” (Reformed Review).

Walter C. Kaiser Jr.este preşedinte şi profesor emerit de Vechiul Testament distins cu titlul Colman M. Mockler la Gordon-Conwell Theological Seminary. Este autor şi coautor a numeroase lucrări, printre care Toward an Old Testament Theology şiA History of Israel.

 

CUPRINS

Prefaţă

Partea I Introducere

1 Crize actuale în teologia exegetică

2 Definiţia şi istoria exegezei

 

Partea a II-a Metoda sintactico-teologică

3 Analiza contextuală

4 Analiza sintactică

5 Analiza cuvintelor

6 Analiza teologică

7 Analiza homiletică

8 Exemple de analiză sintactică şi homiletică

 

Partea a III-a Probleme speciale

9 Folosirea textelor profetice în predicare

10 Folosirea textelor narative în predicarea expozitivă

11 Folosirea textelor poetice în predicarea expozitivă

 

Partea a IV-a Concluzie

12Exegetul/Pastorul şi puterea lui Dumnezeu

Bibliografie

 

 

exclude_page: 0

49.00 ronPrice:
Loading Updating cart…

Darul tau pretios, Max Lucado

Într-o dimineață, wemmikenii descoperă că fiecare a primit un dar prețios și asta îi face foarte bucuroși.

FIECARE DAR SE POTRIVESTE PERFECT CELUI CARE L-A PRIMIT!

Pe măsură ce descoperă adevarata menire a acestor cadouri, ei descoperă ceva mult mai minunat decât un simplu ciocan sau o simplă lingură – descoperă ca pot să-și folosească darurile pentru a aduce o schimbare în lume.

27.00 ronPrice:
Loading Updating cart…

Linistea de sambata seara, de Vladimir Pustan

15.00 ronPrice:
Loading Updating cart…
Pages: 1 2 3 4 5Next >Last »